En ganska vanlig helg

Ja då var det måndag igen.
Nästa onsdag så åker jag bort.. =)) Jippiii.. På en lång (och välförtjänt semester, haha).
Hur som helst så ska det bli skönt att få komma bort härifrån ett tag.

Annars, så har väl helgen inte varit något vidare att skryta om.
Fredag-kvällen fördrev jag liggandes i sängen och med en fjärkontroll i handen, zappade mellan tv-kanalerna, spännande. Och på lördagen så var Mirela här, vi kollade på en film och sedan så skulle vi säga hejdå till varandra, kommer inte träffas på nästan 3 månader. Hon åkte till Turkiet igår och kommer inte tillbaka innan jag drar på min resa till Serbien.
Sedan så var det bara söndag kvar. Jaa, Magdalena har kommit på besök så jag passade på att umgås lite med henne. Det blev en runda upp till Mc med Jasa o Bata, där väntade en glad Lara och hennes mindre glada bror. De hade haft vägarna förbi så vi passade på att åka dit och träffa dem, det blev skratt och en del prat.
Det roliga fortsatte, vi åkte till Jasa, hela gänget ( - Laras bror Alen). Lite mer prat och skratt blev det väl.
Sedan skulle man hem och Magdalena hängde på så vi satt uppe ganska länge och pratade på.
Det blev en ganska trevlig dag tycker jag nog.
Ja det skulle väl vara det. =))

Kommentarer
Postat av: Jasa

Ja min shera veeen,söndagen var faktiskt riktigt trevlig :D Visst är det ruligt när man skrattar?:P Blir dock lessen när jag tänker på att du ska åka bort så länge :( Vem ska jag då leka med?

2007-05-22 @ 13:06:47
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Till Jasa

Haha, ja visst är det kul o skratta.. :)) Mm, det är alltid lika roligt o umgås med dej.. :))
Aaa, jag kommer sakna dej min veen :(

2007-05-22 @ 19:07:43
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: ljar

haha mindre glada bror, sant - fast idag. (ta i trä) basje bio nesto raspolozen innan han stack till fotbollen ;P
SES SENARE!!!

2007-05-26 @ 10:23:09
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: Till Ljar

Haha. Jo, man märkte att han var på bättre humör igår. :) Bas sam se iznenadila :P Tack för en trevlig dag igår, (Festen var väl mindre kul, men därför var lekparken riktig rolig) :D

2007-05-27 @ 14:39:54
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: ljar

jebiga.. festerna blir sämre och sämre här, hade det varit i roddarnas hade det varit bättre. men vi hade kul igår i lekparken! klockren dag!!

2007-05-27 @ 17:30:32
URL: http://lakistar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0