29/11 - 2007 - En kväll med Cola & Valentino

Usch.. Det var sååå längesedan jag uppdaterade min blogg. Kanske är på tiden nu. Eller vad säger ni gott folk?

Nu i helgen så var jag med mina kära vänner i Göteborg och kollade på Zdravko Colic och Valentino!

Det var jag, Jasa, Dragi o Lara som denna gången skulle åka och göra Göteborg osäkert. Och det gjorde vi också, eller vad säger ni?

Hade så sett fram emot denna festen och var på världens bästa humör så tro fan att jag skulle ha roligt. =))

Ja, så fort vi kom dit satte Valentino igång att spela så jag nästan rusade till dansgolvet. Jasa ville gå o piffa till sig lite men ack det fick hon inte för vi skulle till dansgolvet o Shejka =D Haha.. Vad vårat sällskap beträffar så var det nog jag som hade det roligast. Musiken föll mig i smaken. Jag menar, Coooolaaaa =))

Jasa o Bata verkade ha lite smått tråkigt speciellt när Valentino sjöng..=)

Jag vill be mina vänner om ursäkt för att jag stor del av denna kvällen inte tillbringade med dem. Förlåt!


Men jag vill tacka er för en riktigt trevlig kväll =))
Ett par bilder följer som visar hur vackra vi var denna kväll...

                                   


Kommentarer
Postat av: Jasa

Vi tycker om dejj trots att du inte var så mycke med oss :)Chåååla var griiim men inte Valjentinåå :) Pusselipuss

2007-11-29 @ 11:53:38
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Till Jasa

Ähh.. Ja jilam i Chåla i Valjentino men jag jilar er allra mest.. =D Puss

2007-11-29 @ 16:32:16
Postat av: ljar

det var kul! hehe både du o ja var inte så närvanarnde ;P men jag bad om förlåtelse typ hela resan hem innan ja däcka.. hahaha. ses snart hooppas ja!!!

2007-11-30 @ 14:37:46
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: Musmedina

>>>>BUJRUM SVIMA

2007-12-03 @ 16:57:40
URL: http://musmedina.blogg.se
Postat av: Musmedina

>>>>BUJRUM SVIMA

2007-12-03 @ 16:58:14
Postat av: Musmedina

Mika = platt ko daska
Jasa = debela.. jel to imas 190 kg
dragi = PEDER nista drugo pogledajse allahu dragi !

posalami sviju ! :)

2007-12-03 @ 16:58:38
Postat av: Jasa

Mus-Medina du måste har seriösa psykiska problem. Ja bi ti stvarno preporucila da ides na lecenje, jer to ti stvarno treba. Hur fan ser du ut då? Ajde pokazi se ako si toliko LEPA! Na kraj, ditt namn asså. Jag skulle skämmas om jag hette så! Förresten 58 kg väger jag!

2007-12-03 @ 17:30:52
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Mags

JO du tack.. visst Mika har inte de största brösten men de är la bättre att de är fasta och små
än stora och hängiga..dom är vackra till hennes kropp ska ni veta.. sen är inte jasa något anorexibarn men hon är då fan inte fet må jag säga.. de är charmen med henne.. och dragisa är inte homosexuell för dom tänder la inte på damer med tuttar och nyvaxade ben..eller?

2007-12-05 @ 14:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0