12/4 - 2008 - Det bästa

Det blir en massa bloggande för min del den senaste tiden. Saker händer! =))

Fredag - Jag och Dijana bestämde att vi äntligen skulle ta den där lilla resan till storstaden Jönköping som numera har blivit en plats där jag tillbringar mycket tid och kommer nog göra det ännu mer framöver. =P

Efter att Dijance slutat jobba plockade hon upp mig o mamma, vi åkte för att hämta hennes syster Veki o hennes kompis Marijana och resan kunde ta sin början.

Trippade en runda på stan o Dijana skulle börja handla så fort vi kom dit. =P

Sedan åkte vi upp till a6 och jag skulle köra den grymma Golfen, Dijana köpte nämligen en ny bil för ett par dagar sedan. Riktigt fin är den =))

Väl på a6 blev jag o hon lite smått hungriga så jag tog med henne till Dragon där hon sedan skulle få äran att bjuda på mat. =D Haha... (Hon ville)

Efter några timmars trippande runt, lite handlande för de andras del var det dags att åka hem.

På vägen svängde vi förbi våran kyrka en liten snabbis, där blev ett par kort tagna och resan kunde fortsätta igen. =)) En trevlig dag tackar jag er glada människor för!

Lördag - Efter många om och men bestämdes slutligen att min kära Mario ändå skulle komma till Värnamo.. Wiiiee, såg så fram emot detta. Han fick sig en jobbig bilresa hit och jag gjorde den inte bättre med mitt tjat "Var är du nu?", "Hur långt har du kvar?", "När är du här?".

Äh det är sådant du får vänja dig vid nu.

När han väl var framme hos mig, var vi hemma en stund o kollade på fotboll sedan åkte vi en sväng till Dijana, drack lite kaffe o kolla på ännu mer fotboll... =D Till slut lyckades jag dra loss han från tv:n, Det var dags att gå o handla mat och hyra en film... Kycklingfile med ris och grönpepparsås blev det och till det en Dirty Dancing 2.

Min pojkvän var så duktig att han lagade maten, det ni.. =)) Eto Mario jag tog inte åt mig nån ära alls.. Återigen får du en massa luft men det gör inget..

Efter att vi fick i oss all mat (på 5 minuter), så romantiska är vi la vi oss i soffan o kollade på film. En riktigt mysig kväll med världens sötaste pojkvän..


Jag är världens lyckligaste tjej.

Tycker om dig otroligt mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Da nema ovog Marianebi ni bloggaa bilo =) stas..Tack var d Mario imam sta raditi kad je dosadno...Jes da sam ovo sve cula jutros...Ali et =) =)

2008-04-13 @ 18:38:37
Postat av: Anonym

Da nema ovog Marianebi ni bloggaa bilo =) stas..Tack var d Mario imam sta raditi kad je dosadno...Jes da sam ovo sve cula jutros...Ali et =) =)

2008-04-13 @ 18:39:11
Postat av: Dinci

Gumman tack för sällskapet:) alltid lika roligt med dig...Hahaha...visst e min bibi cool..speciellt när du sitter och kör..Du ska veta att jag är så glad för att du är LYCKLIG..Äntligen har Mika fått leende på läpparna...Tycker om dig min vän...

2008-04-13 @ 20:27:05
Postat av: Mirela

Pazi ovo dva put doslo =) hehe min dattaaaaaa fasnnnnnnaaallaaaa fan oxå =)

2008-04-13 @ 22:10:14
Postat av: Till Mirre

Haha, det är inte mycket annat som hörs nuförtiden. MArio o Anel :D Haha...

2008-04-15 @ 12:56:41
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Till Dijana

haha ma klart den är cool kad ja vozim, tss onda je i fico cool :P Haha. Tack för en trevlig runda i storstan o den goda maten =))

2008-04-15 @ 12:58:30
URL: http://mika85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0