21/4 - 2008 - Srbijanka och Hrvoje

Nu var helgen över...
Fredag jobbade man och lördag likaså, hela lördagen var det hur mycket jobb som helst.
Klockan 21,00 slutade jag och blev glatt överraskad då jag såg mess från min pojkvän...
"Hör av dig när du slutat så att jag kan komma till dig, skynda." - löd det.
Förvånad o glad svarade jag och undrade vad det var han snackade om.
Iaf, efter 1,5h så var han framme, plockade upp mig, det blev först en runda på Donkan och sedan en mysig filmnatt. =))
Söndagen - Helt klart lyckad dag, det fina vädret gjorde susen. Så efterlängtad, haha eller vad säger du älskling?
Vaknade lite sent, (efter att ha varit uppe hela natten) drog till Dijana en sväng och sedan bar det iväg mot Jönköping återigen. Jag som inte gillat den staden särskillt mycket börjar finna den väldigt vacker och rolig =))
Jag träffade Mario och hans coola kusin Martina, bytte ett par ord med henne innan hon började jobba, sedan blev det för våran del jakt efter Stadsparken! :D Haha...
Inte alltför svårt att hitta den, vi är proffs.. =))
Promenad, glass, pussar o ett par foton hann vi med i parken.
Det var en helt underbar dag, perfekt för att umgås med sin kära..
Efter att ha lekt klart i parken åkte vi ner till stan, vi skulle nämligen gå på bio.
Denna gången valde vi en BRA film.. Det var pojken som återigen gjorde valet av film, dock denna gång ett bra val..
Det är så skönt att umgås med denna underbara varelse. Kunna vara sig själv, både kunna föra seriösa konversationer men även flumma sig när man känner för det.
Helt enkelt kunna vara sig själv och veta att han gillar just det!
Det är detta jag har sökt efter hela tiden, nu verkar jag ha hittat det, släpper dig inte ska du veta...
Det är helt otroligt att man kan komma så nära någon på så kort tid och ju längre tid som går desto fler likheter upptäcker vi och desto bättre käns allt!
Tack för en lyckad helg...

- Kär o galen -

Kommentarer
Postat av: Hrvoje

dusooo.. trots att du är en fjant så gillar jag dej, vet du det ??
mkt fint skrivet, men vet du vad det värsta är ?? att jag saknar dej mer nu trots att jag har tillbringat så mkt tid med dej.. men snart är de helg och då ska vi ses massor:D du kan nästa packa du med o flytta in hos mej på fredag du med :D:D
lååååvvv juuuuuu veriii mac :D

2008-04-21 @ 12:15:37
Postat av: Till Gullet

Hehe. Jag vet, känner samma sak, efter att vi nu träffats så vill jag träffa dig ännu mer =D Japp du, ska träffas massor i helgen nu wohoo, ti si uppbokad hela elgen, bara så du vet.. =D Lööööv juu tuuu..

2008-04-21 @ 15:58:36
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Jasa

Här går det undan minsann :)

2008-04-21 @ 16:31:30
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Dinci

Srbijanka i Hrvoje...jao samo da znate kako ste mi lijepi i sjatki zajedno...Bas je Bog spojio dva bica koja su zajedno sretni i koji znaju da se druze, uzivaju i vole..Zelim vam puno lijepih trenutaka zajedno i da ste mi sretni joos 100 godina..jooos malo da bude vjencanje i da ja budem vjencana kuma, da se pripremim za ono putovanje koje je tajno...samo znamo ja, Srbijanka i Hrvoje:D
...(BAR DA ZNAM ZASTO RADIM:D) Bice jos puno pussaaaaaa hehehheee...

2008-04-21 @ 20:29:05
Postat av: Till Jasa

Vad är det som går undan?

2008-04-21 @ 22:47:20
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Till Dinci

Haha, vad svamlar du om koko? Haha, du bara dummar dej, men tack na lepim zeljama.. :) Puss på dej

2008-04-21 @ 22:48:50
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Hrvoje

Volim te bebooo :)

2008-04-22 @ 10:52:55
Postat av: Dinci

ako sam ja koka:D sta si ti??!! puss på dig

2008-04-22 @ 12:01:22
Postat av: Jasa

HAha allt...Jag har knappt hunnit träffa dejj sen ni blivit tillsamamns å ni älskar varandra redan :) Å att det dessutom planeras en hemlig resa.

2008-04-22 @ 17:19:38
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Till Mario

(L) i ja tebe...

2008-04-23 @ 09:12:42
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Till Dijana

Ja sam bäst. :D haha.. Puss

2008-04-23 @ 09:13:19
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Till Jasa

Det med hemlig resa vet jag inget om, får du fråga nån annan om.. Men det andra, tjaa, om man märker att en person är så lik en själv det går att li är det ganska svårt at inte älska den, inte sant?

2008-04-23 @ 09:15:04
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Dinci

Naravno da si:)Ne moze nam niko nista jaci smo od sudbine, mogu samo da nas mrze oni sto nas ne vole..

2008-04-23 @ 13:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0