2/4 - 2008-Klockrent =))

Nu var det dags för en uppdatering till alla nyfikna små vänner som undrar hur denna dag egentligen gick...

Detta inlägget kommer bara att handla om en viss person som gör mig väldigt lycklig.

Så här, för två veckor sedan lät jag mig övertalas till att gå på en fest i Jönköping för att där träffa en söt liten pojke. Vi hade innan det pratat på msn i en månad ungefär.
Denna kvällen var trevlig men en lite mer tystlåten mig fick han träffa, blyg som jag är fick jag inte mycket sagt o inte han heller för den delen...

- Sta ima, Sta radis, Kako si ? - Känner du igen dig? =D

Ja, efter att vi träffats här så bestämde vi att vi skulle gå på dejt.. =))

Eftersom denna pojke inte hade några förslag på vad vi skulle hitta på, så fick jag den ljusa idee´n att vi skulle gå på cirkus. =)) Han tyckte att det lät bra och det var så det blev.

Den 2 april skulle vi gå på vår efterlängtade dejt.
Redan vid 2-tiden var han här i Värnamo, vi gick ner en runda på stan, han hittade sg en jacka så fort han besökte den första butiken haha. =) Så svårt var det...
Sedan var det matdags.. Det blev Lilla Krogen, inget dåligt val skulle jag vilja påstå..

Efter att ha ätit oss mätta promenerade vi en liten runda ute i regnet men tröttnade snabbt på det, pojken började frysa..

Vi åkte hem till mig o "softade"...

Kl 19 började våran cirkus och jag läääängtade.. Haha, man skulle kunna tro att jag är 5 år gammal. Cirkusen var en lyckad första dejt. Mysigt, hålla hand o kolla på alla dessa akrobater. Massa skratt...

Men synd nog så var även denna underbara dag tvungen att få ett slut.

Nu fortsätter vi återigen att prata på msn o tala i telefon... Tills vi nästa gång träffas och det hoppas jag blir väldigt snart..

Det "enda" som behövdes för att jag skulle få tillbaka mitt leende på läpparna var just denna personen. En människa som är så otroligt lik mig, en sådan trodde jag inte fanns men jag är glad över att jag fann honom.

- Tycker om dig -


Kommentarer
Postat av: Dinci

Jag är såå happy för din skull min underbara vän..du glömde skriva att ni hälsade på mig och att vi drack te:)Önskar dig och din Hrvoje all lycka...Puss

2008-04-04 @ 12:44:28
Postat av: dragi

hahaha...kanske jag oxå då ska komentera att du inte nämnde mig i bloggen...du såg ju faktiskt mig på cirkusen...2ggr tom...ok vi drack inget te men men....=P (lite sarkasm al nema veze)...bas je bio rooooli cirkuuuuz eller hur...jag ville sno en sån där katt haha...

2008-04-04 @ 18:20:11
URL: http://www.draguljevic.blogspot.com
Postat av: Till Dijana

Haha men mitt inlägg var inte tillägnat te drickndet.. =D haha, kao da je to bitno u celoj ovoj prici.. :P

2008-04-04 @ 23:57:06
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Till Dragi

Meen, haha, inlägget handlar inte om vem jag träffade gde.. =P Du missade hela poängen med mitt blogginlägg haha. Det handlar om min superduper braiga dejt.. =D

2008-04-04 @ 23:58:29
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: dragi

jag missade inte din poäng me inlägget...e jätteglad för din skull...även om vi inte snackat eller umgåtts så jättemycket den senaste tiden så vet jag att du behövde lite glädje i ditt liv...o hoppas du får lite mer av d nu! men min poäng me min komentar var sarkasm haha...=P o gissa vad jag sitter o dricker nu medans jag komenterar återigen? TE..citron...bas je njam njam...avis? kanske inte du...=P

2008-04-05 @ 09:42:58
URL: http://www.draguljevic.blogspot.com
Postat av: Till Dragi

Nä, vi har inte träffats så mycket eller pratat. a nu har jag f¨tt all den glädje jag behöer.. Mår jättebra nu. Haha, aa joo sarkasm, förstod det.. =D Haha, ja ne gillam bas taj te, båååra Forest Fruut.. :D

2008-04-05 @ 12:19:21
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: laki

svar: jo det går bra, det är mkt i skoan, ali sta cu - ja klarade hemtentan iaf haha. så vem är denna lyckliga pojk? ;)

2008-04-06 @ 20:37:04
URL: http://lakistar.blogg.se
Postat av: laki

svar: ja komemr faktiskt inte ihåg :S hehe men jag får väl säkert träffa han någon dag :D

2008-04-08 @ 12:51:42
Postat av: Mario

vec hallå, fanns det inte åsner på cirkusen?? lr var det bara såna där kozee??
men du... ja te zenim jos malo :P

2008-04-10 @ 14:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0