9/4 - 2008 - Glädje

Åååå...

Nu ska jag berätta lite roligheter här va.. =))

I söndags så var jag i Jönköping med min kära pojkvän, vi var på bio, kollade på den där 10,000 BC, min pojkvän valde filmen ( så det ska han inte få göra mer) och den var ingen höjdare, okej var den men inte något jag skulle kolla på igen haha.

Meeen, det var en underbar kväll för det. Sitta i en biosal o hålla hand? Sött va.?

Japp, Mika var överlycklig kan jag lova er. =))

Måndag - Det är väl så att då man inte har pengar så vill man göra massa saker? A i mitt fall är det så iaf. Jag satte mig i bilen efter lite om och men och åkte iväg till Gislaved för att hälsa på mina Kumovi =D

Hugo, Magdalena och jag var ute o promenerade i det vackra Gislaved och slutade på ett fik där vi inte kunde nöja oss med att bara fika utan vi skulle ha mat också.. Haha. En riktigt trevlig pratstund blev det, blandning av gamla minnen, dagsläget och framtiden. Det är väldigt synd att man inte träffas så ofta som man kanske borde göra. Iofs då kanske vi inte skulle uppskatta dessa pratstunder lika mycket eller?

Under tiden vi satt o fika så ringde Jasa mig o frågade om jag inte ville komma till hennes bror o fika med dem o det är väl klart att jag ville det, massa fika och onyttigheter som slinker ner i min lilla mage. =D

Tisdag - Det blev återigen en runda till Jönköping för att träffa Mario...

Efter att han jobbat klart åkte vi mot Jönköping för att träffas, A6 blev vår träffpunkt denna gång.

Först skulle vi få mat i oss för att sedan trippa runt, jag hade tänkt mig att kanske hitta något jag skulle kunna ta ta på mig på Hugos dop men näää inte alls, hittade inget jag tyckte var fint. Efter en runda på a6 bestämde vi oss för att åka till ett roligare ställe, tror att vi båda sett fram emot det hela dagen, nämligen HOLMGRENS BIL!!! =D Wiiieee, så roooligt.. Haha, a där skulle man väl kunna tillbringa en hel dag. Och efter det hade vi inte mycket mer att göra, det blev lite åkande på stan o en massa pussande haha.. Sedan så var det dags att åka hem o planera in nästa gång man ska träffas.. =(

Så när blir det? =D


- Lycklig -


Kommentarer
Postat av: Dinci

Du förtjänar att vara lycklig. Det är så roligt att se ditt leende på läpparna. Du förtjänar all glädje. Så roligt när du sitter hemma hos mig och pratar om Mario och all pussandet..hehehe...min söta vän är kär, lycklig och GALEN!! Älskar dig Miko:)

2008-04-09 @ 14:01:40
Postat av: Jasa

Näää usch pussades ni? Fy bullen vad äckligt Miko *fnissar* Å visst var det väldans trevligt med fika hos bata? sånt borde vi med göra oftare :D

2008-04-09 @ 16:38:03
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: Till Dijana

Haha.. A det är ganska lustigt... Thithi... (A)

2008-04-09 @ 17:00:54
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Till Jasa

Hahaha, oo ja massa baciller. (A) Hihii, *rodnar* Mmm, alltid trevligt att umgås med er ska ni veta.. =D

2008-04-09 @ 17:02:29
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: dragi

jag tror jag sparar på min sarkasm denna gången,den fastnar i halsen på mig...=) annars tycker jag ba d va kul o ha dig hos mig...d va genske trävliiit ...

2008-04-09 @ 17:46:48
URL: http://www.draguljevic.blogspot.com
Postat av: Till Dragi

Ma du o din sarkasm. Säg mej något vettigt istället.. =D Pihh.. A det var trevligt att tjattra med er o sitta o kolla på munken i en halvtimma innan jag tog ett bett av den.. =P Fiiifan, kad se navijem ne stigem ni kaffe da pijem haha.. =D

2008-04-09 @ 22:53:52
URL: http://mika85.blogg.se
Postat av: Mario

jaoo.. pa dusko ti se izgleda pravo zacopala... joj jadan sam ti ja:P

2008-04-10 @ 14:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0