10/10 - 2008 - Sanjam....

Idag då jag satt i bilen kom en låt spelandes som jag inte hört på jättelänge, nämligen "Sanjam" av Brena...
Jag blev genast glad och höjde på högsta volym.
Denna låt påminner mig mycket om min vän Natta, det var en av många låtar som vi ansåg som "våra"
Jag kommer ihåg den tiden, då jag och hon inte pratade på ett längre tag, då skickade hon ett fint sms till mig då hon lyssnade på den låten och jag blev riktigt rörd, men jag låtsades vara oberörd.
Nu, vet jag att man inte tjänar något på det, du kan bara förlora... Jag upptäckte det i tid och vi löste allt det som fanns att lösas..
  Hon ringde mig en kväll och frågade om jag ville träffa henne för att prata ut lite, jag gick med på det och även om vi inte pratat med varandra på flera månader tog det inte mer än ett par minuter innan allt var som det en gång i tiden varit. Både hon och jag öppnade upp våra hjärtan och berättade för varandra allt som den andre hade gått miste om under tiden. Vi satt i en trappuppgång i flera timmar och samtidigt som vi skrattade, torkade vi även tårarna...
Det var en vän man alltid kunde räkna med, i vått och torrt, sällan man träffar de, ta vara på de ni har!

Jag saknar min vän så mycket!

Kommentarer
Postat av: Dinci

Vila i frid

För alltid älskad och otroligt saknad.

2008-10-11 @ 07:49:13
URL: http://dincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0