10/10 - 2008 - Slut....

Slut... Är både jag och arbetsveckan...
Idag fick jag mig en lite tuffare tågtur, det är som med allt annat, är det lugnt så är det men när det väl går i gång är det fullt upp på alla håll..
En massa springandes, fram och tillbaka, upp och ner...
Gick till folk flera gånger om och bad om att få kolla på deras kort, haha.. Har inte riktigt koll på det där än.. :)
Hoppas det kommer snart, det är lite smått pinsamt...
Idag fick jag även prata en del i mikrofonen, det är lite spänt men det släpper nog efter ett par gånger.
På mina tåg kallas det för "Tårg" istället... Så hör ni det, vet ni att det är jag som sitter där inne och inte riktigt vet vad jag pratar om....
Jag trivs faktiskt jättebra, skönt är det....
Nu är helgen här och jag ska bara slappa, hoppas den här "tågsjukan" går över snart med, golvet gungar bara under mig just nu.
På måndag fortsätter vi med lite utbildning och på torsdag ska vi förmodligen få vara ensamma ute på tågen, hur ska detta gå nu kan man faktiskt fråga sig?!

Nu ska jag berätta om en mindre trevlig incident, igår kväll då jag var på väg hem från Nässjö efter att ha jobbat och bara längtade efter at få lägga mig fick jag punktering på motorvägen... =((
Då jag inte är så bilmekanisk av mig visste jag inte vad jag skulle göra så jag ringde folk som kunde komma o hjälpa mig, haha... Efter närmare 2h blev det fixat och jag kunde åka hem o lägga mig i säng...
Nu har jag inte mycket mer att berätta om så här sätter jagpunt för detta inlägg...

Puss på Mankiboj....


Kommentarer
Postat av: Miki

WOWWW oovo sam se znalaaa vec :)

2008-10-10 @ 23:17:16
Postat av: Till Miki

Ma sta si ti znala? :P

2008-10-11 @ 13:00:44
URL: http://mika85.blogg.se/
Postat av: Miki

Pa znala sam vec sve sta si radila.. i opet citam :D skoj va =)

2008-10-17 @ 09:25:38
Postat av: Semmy

Haha pozdrav iz Nässjö =)

2010-08-29 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0