2/10 - 2008 - Ett steg framåt eller bakåt?

Nu är vår fjärde dag slut och det är bara imorgon kvar av den teoretiska delen sen gäller det att försöka få användning av allt det vi har fått se och höra dessa fem dagar.
Det är lite smått skrämmande... Jobba i rusningen och inte veta riktigt hur man ska göra eller vad...
Jag tror (hoppas) att allt kommer bli på ett annat sätt när vi väl kommer i kontakt med allt detta och allt folk.
De andra tågvärdarna är väldigt positiva och tycker att det är jätte roligt, "lätt" när man väl har fått komma in i det.
I värsta fall får jag fråga resenärerna hur man gör... tror att de vet mer än vad jag gör.. =))
Igår fick vi våra arbetskläder, och oj så heta vi kommer vara..
Ska lägga in bilder efter min första tur.. =P
För att inte bara prata om mitt kära nya jobb kan jag väl skriva om lite annat...
Imorgon ska jag åka hem till Värnamo, ska lämna pojken så han får vila sig lite ifrån mig.. Lär han gilla =P
Det kanske bär av mot Göteborg imorgon kväll, om man bara orkar och hinner få i ordning sig till festen.
Jag och Dijana pratade lite om det, skulle vara roligt att få komma ut lite, det var så längesedan jag sist varit ute...
Idag "firar" jag o Mario 6 månader... Han med Fifa 09 (det kom ju ut idag och oj vilken glädje jaaa) och jag vid min blogg...
Grattis till oss och må vi vara lyckliga ihop åtminstonne ett tag till framöver... =)))

Puss o Hej....

Kommentarer
Postat av: Dinci

Jag villllllllllllllllllllllllll såååååå gärna

2008-10-03 @ 12:04:03
URL: http://dincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0