3/10 - 2008 - Tillbaka i Värnamo.....

Idag var det sista dagen vi satt i skolbänken.

Nu, gäller det att sitta o läsa på allt i helgen för att på måndag kl 05,55 vara beredd för att stiga på tåget iklädd sin fina uniform.

Idag var jag ute och åt med mina nya arbets kamrater. Det blir mestadels snack om zoner och kortnummer.. =P Men det är alltid något.

Idag känndes det skönt då vi fick uppgifter att lösa ihop, man klurade och hjälptes åt att lösa det, det gick bra kan jag säga er. =))

Det blev en lång dag idag, vi slutade inte förrän vid 17, sen bar det av mot Värnamo...

Väl framme i Värnamo passade jag på att träffa lite folk, äta pizza o kolla på den Blattefierade Shan igen...

Nu ska jag gå o lägga mig, sova o inte tänka på tåg..

God natt med er!


Kommentarer
Postat av: Dinci

Jaaaaa duu min vän alltid kul med dig och mirce papirce...god natt...sov gott...tänk inte op tåååg...hahahaa

2008-10-04 @ 00:31:45
URL: http://dincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0