6/10 - 2008 - Krösatåg...

Första dagen på tåget är slut...
Det började med att jag vaknade kl 04,45 imorse, ville egentligen sova vidare men visst hoppade jag upp ur sängen och sakta men säkert gjorde mig redo för jobbet...
Jag kom i tid till tåget som tur var.
Det var en hel del att göra men jag måste säga att allt gick bra och dagen blev lyckad.. Mådde bra när jag gick därifrån.
Gjorde mitt ästa för att det skulle gå som det ska.
Det är skönt att man denna veckan har någon att rådfråga och be om hjälp med...
Men sen duu, då kommer det bli lite tuffare skulle jag tro. :)
Då är du utelämnad.. :P

Nää, jag var riktigt nöjd med dagen, jag hade roligt och allt gick bra.. :))
 

Puss o hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0