19/9 - 2008 - Hemma?

Ja, då var man hemma i Värnamo igen efter att ha varit i Tranås och hälsat på pojken ett par dagar.

Det är faktiskt skönt med lite ombyte och att vara hos han känns bra. Jag trivs i hans sällskap och även då han är på jobbet så går min tid oftast väldigt fort. Jag har inget vettigt för mig där, det kan jag inte påstå och jag vet inte på vilket sätt men tiden springer förbi de dagarna ja tillbringar där borta.

Annars hittade vi inte på så mycket i Tranås, det blev en hel del filmkvällar och även någon fotbollskväll och jag kan då säga er att jag börjar komma in i den där grejen med fotboll. Vanligtvis brukar det vara så att jag kollar på matcher men jag ser de egenligen inte, jag förstår mig inte på det där med offsides o allt vad som finns men jaa, det börjar gå mot det bättre. (jag vet dock fortfarande inte vad offside är)

Du är en bra kille och jag tycker om att vara med dig...

Jag är glad när du finns i min närhet.

Vi pratade för någon dag sen om att det kan kännas för bra för att vara sant mellan oss, och just för nån kväll sen hade jag ett sådant ögonblick.

Vi låg i soffan o kolla på nån film och jag vände mig om och kolla på han och det kändes helt otroligt, att han var där bredvid mig, att jag var där med han, vi hade det så bra...

Jag kunde ha suttit så i flera timmar, bara stirra på han och njuta av känslan att han finns där för mig.

Men nu så var man tillbaka här igen...

Jag har inte så mycket att säga om detta stället, det är blandade känslor, samtidigt som det känns bra att vara här, gör det inte det.

Jag har väl tröttnat på att se samma sak som jag gjort de senaste 20 åren.

Så, vi får väl se vad som händer av mitt liv.....

Nää det räcker för idag, klockan är snart 3, jag borde ta o lägga mig, kommer inte ihåg sist jag satt uppe såhär länge men när tankarna väl tar fart då går tiden snabbt..

Puss o hej...


Kommentarer
Postat av: Dijana Pijana

Du av alla människor förtjänar att vara lycklig..Jag vet att du är lycklig med Mario...jag önskar er allt det bästa min vän...Jag äslar dig min vän...finns alltid här för dig...Du är en sann vän

2008-09-19 @ 20:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0