19/9 - 2008 - Lyckönskningar!!!

Ja du min vän, nu ska jag uppfylla mitt löfte..

Det tog ett tag meen, den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge...

Sååå...

Vår kära vän Dijana blev den första ur gänget som tog det stoooora steget och gifte sig.. =))

Den 25 juli blev dagen då de lovade varandra att de skulle finnas där för varandra i gtt och ont...

Grattis önskar jag henne och hennes man Marko!

Jag hoppas att ni får ett långt och lyckligt liv ihop med en massa skrikande barn.

Snäll jag är va? =))

Jaa, vad skulle man annars ha vänner till?!
Och nästa år bär det av mot Jajce, då de ska ha sitt bröllop där =))
Det ser vi fram mot.....

Puss o kram

     


Kommentarer
Postat av: Dijana Pijana

Jaooooo koje slike..hehehe...i dokaz imas..hehe..ja du min vän..nästa är bröllop..ja längtar..kako cemo se izigrati,.,,jaoo mika je specijalni gost na svadbi:)moja desna ruka..

2008-09-19 @ 20:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0