27/9 - 2008 - Tågvärd

Då sitter man här i soffan, hemma hos pojken och väntar på att han ska komma hem från jobbet...

Usch, jag tror att jag fick lite för mycket sömn inatt, är helt seg av mig.

Nää, nu ska jag ta o berätta en liten glad nyhet!

För ett par veckor sedan skickade jag in en ansökan angående ett jobb som tågvärd och i torsdags blev jag glatt överraskad då de ringde upp mig och undrade om jag fortfarande var interesserad av jobbet.

Snbbat kom vi överens att jag skulle komma till Nässjö redan dagen efter för att göra en hälsoundersökning då det måste vara färdigt tills utbildningen börjar, på måndag!!!

Nu börjar allvaret...

Ska bli skönt att få göra något och lära något nytt...

Hoppas att allt kommer att gå bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0