28/9 - 2008 - Söndag.....

Har jag börjat skäpra mig med uppdateringarna?

Nä, jag tror bara att jag gör detta i brist på annat.

Sitter här i Tranås och kollar på Formul 1, wroooom. Pojken har match så jag är ensam hemma.. Kan vara skönt det med ibland..

Jag tänkte vara duktig o promenera lite idag men jag hann inte mer än 100 meter utanför hemmet innan jag kom på att det var lite kallt och smått tråkigt.

Så, jag vände tillbaka och tog bilen istället, haha...

Imorgon börjar min utbildning, ser fram emot det, hoppas att det blir riktigt roligt.

Men jag är även lite smått nervös inför det...

Önska mig lycka till nu... =))

Igår så var vi hemma hos Belmir och Sanda, laddade med bingolotter framför tv:n.

Det kan vara kul o spela det ibland men till slut började man tröttna på att vänta in 4:ans Bingo. Precis när vi tänkte ge upp så kom det igång och vi fyra hoppade glatt upp och intog våra positioner...

Tyvärr var det ingen av oss som vann något men vi fördrev tiden iaf... =))

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Mirelicaaaaaaa

Wowww Mika bloooooggalll bas haus :D hehe nisam ja läsala odavno ovdje :D :D hehehehe

2008-09-28 @ 20:47:00
Postat av: Mika

haha jaa mika tror sig ha ett liv nu och något att blogga om..:P

2008-09-29 @ 22:08:43
URL: http://mika85.blogg.se/
Postat av: Dinci

hehee...juhuuu i bingo ponekad nije lose miko... det blir nya miljoner snart..saknar dig min vän...puss på dig

2008-09-30 @ 09:14:31
URL: http://dincii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0